Frågerond 2

Postat av: Hannah

Om du fick välja mellan att aldrig mer höra Daniel, aldrig mer höra Oskar eller aldrig mer höra Snook, vad skulle du välja?
Den var ju lagom kluuurig! :)

2011-05-15 @ 22:51:22
URL: http://twelwe.blogg.se/


Svar: Ond människa som ställer frågor om sådant. Men det är inte så svårt. Jag skulle välja att fortsätta lyssna på Snook, av det förklarliga skälet att det är 2 in 1. Och att de är bäst!




Bildbevis. Copyright Ester 2011. Fuck yeah.


Postat av: Anonym

Du kanske har skrivit det här någon gång redan meeeen:
Hur många gånger har du sett Oskar,Veronica och Daniel? Har du något speciellt minne med någon av dem?
Vore kul att höra! :)

2011-05-16 @ 14:56:35


Svar: Nej, jag har nog inte skrivit något om det vill jag minnas. Jag har sett Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray prick en gång, det blir fler i sommar och höst. Jag träffade Oskar när jag delade ut blommor på Allsång (se den fruktansvärda historien här) och såg Daniel på Cirkus den 24 mars i år (se den något osammanhängande storyn här). Veronica Maggio har jag sett två gånger (se historierna här och här). Och jag är jättepinsam och awkward live, så jag har nog inget minne jag är stolt över. 
Jo, det har jag visst. Oskar tyckte att min folkdräkt var fin, jag fick en kram av Daniel och pratade pyttelite med Veronica.

Aah, nördminnen för livet.


 

Kommentarer
Postat av: kikki

nej, du är sötast live <3

2011-05-19 @ 21:28:47
URL: http://kvadratcentimetrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0