Byxfitta

Pappa visade mig ett seriealbum vars författare han säkert känner eller nåt. Han trodde att jag kanske skulle gilla det, även om det var lite märkligt ibland. Om jag gjorde! Det är så jävla groteskt, och en del skämt är bara för mycket (jag undviker att publicera serien om pedofiltrollet Jean-Claude, t.ex.) men det är sjukt underhållande.

Om man är blå, höger, eller vad man vill kalla det, och lätt tar illa vid sig av kritik, oavsett om den är humoristiskt betonad eller ej, är det kanske inte så roligt eftersom albumet är genomsyrat av en vänsteranda utan dess like. 
Jag vet inte, en del tar ju jättelätt på sånt och ser förbi det.
I alla fall, här är några av de roligaste seriestripparna







FULL SYSSELSÄTTNING av Pontus Lundkvist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0