Poetry Slam



Då var det dags i år igen. Svetten lackar oss röda och mysäckliga innan vi träder upp på scenen, galer lite nervöst á la målbrott för att sedan sätta igång.
Förra gången gick det ju jävligt bra. Nu är det bara att tuta och köra, välkomna. Ska försöka lägga upp en länk också till Youtube när spektaklet är över, får anfalla och tvinga upp en kamera i ansiktet på någon gullig kompis.

Hörde också att Linn kanske skulle äntra Söder igen och vallfärda mot mig från Täby. Får man jämföra sig själv in a very ironic way med Mecka? Eller dödar det hela illusionen om att jag är en ganska normal människa då?

Klockan är 23.27, jag är trött och konstig. Ska försöka producera lite dikter eftersom jag går på natt precis som andra går på droger och följdaktligen gör bäst ifrån mig när ögonpåsarna släpar i marken och jag inte riktigt har koll på om det är löv på träden eller inte.


Förresten, såg ni Annie i Big Brother-publiken i söndags?

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för länken :D <3

2011-03-29 @ 17:26:37
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: Nelly

Jag kan vara din kameraman!

2011-03-30 @ 21:09:57
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0