Neque Douglas?

Tumblr_lmbn7v4x9p1qe9or5o1_500_large

Hej. Nu är jag lite panisk här.

Jag har ett totalt ointressant liv ju! Ingen större nyhet. Men ändå. Det absolut mest intressanta och aktuella momentet för närvarande är att mitt knä har fackat upp sig riktigt ordentligt och hur jag än knixar lägger det sig inte rätt. Ack ja ack ja, svart och svår snart femton år.

Nej men seriöst. Jag har hittat en ny blogg. Olga i klassen under mig i min skola driver det här lilla guldkornet som såvitt jag uppfattat det är gravt underbesökt. Hallå liksom! Sen när är sofistikation, humor och livsglädje inte uppskattat? 

KOLLA WWW.NEQUE.BLOGG.SE



Kommentarer
Postat av: Olga

Oj tack vad glad jag blir! :D

2011-06-13 @ 13:57:07
URL: http://neque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0