Nice people

Jag: Gäller den här remsan fortfarande?
Killen i spärren: Är du snäll?
Jag: Äh, va? Öh, om jag är snäll? Javisst! (försöker stryka över med ett nervöst smil)
Killen i spärren: Jamendåså!

Och mitt leende gick från öra till öra.
Sedan berättar Nelly att han släppt förbi henne och hennes sms-biljett med ett rungande "DU ÄR GODKÄND!"
Jag var glad till dess att vi gick ner till perrongen och jag såg mitt livs första eventuella nazist stövla förbi i kängor och med rakad skalle och miliärjacka.

Jaja, sådana människor kommer och går, skitroliga spärrvakter består. Löjligt glad man blir egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Ester!

Du har haft bloggen i fem månader! :D

2011-01-25 @ 09:36:29
Postat av: Anna

Och jag är faktiskt inte ironisk!

2011-01-25 @ 15:39:15
Postat av: Nelly

Den där killen gjorde min vecka, han var så galet skön.

2011-01-26 @ 21:52:04
URL: http://frokennelly.blogg.se/
Postat av: Hanna

Då kan jag bara tillägga att alla skinheads inte är Nazister, Ester.

Och att döma folk så fort gör Sverige till ett rätt överjävligt land.

Men men :)

2011-02-10 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0