Memma motherfuckers!



Nu har jag prövat den finska påskspecialiteten memma. Det är en slags kokt kaka gjord på rågmjöl och sirap. Oj, vad osexigt det låter, kommer jag på nu. Enligt mig smakade det ungefär som uppblött lingongrova, men förmodligen säger det mer om lingongrova än om memma. 
Det var liksom varken gott eller inte, rätt mäktigt dock så jag fick inte i mig hela min bit (vilken ej representeras av tomrummet i kartongen på bilden, kom ihåg!)

Lite roligt att pröva nya saker ibland i alla fall. Och in your face alla sofo-bloggerskor med blommiga skor som precis ska sätta sig på sina ommålade pallar och måla sina perfekta påskägg fint utan att spilla. 
Jag är mer hardcore än ni! 


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh det är så jävla fucking äckligt D:

2011-04-14 @ 21:22:01
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0