Mister Palm



Den här lille grabben var jag stenförälskad i när jag var tolv år.
Det var jag och Anni som gillade honom. Fåniga som vi var hade vi till och med en "klubb" (en mapp med bilder och citat av och med herr Johan Palm).
Vi klädde ut oss till Johan Palm, skämtade om honom, sjöng hans sånger, diskuterade hans senaste framträdanden, tittade på filmklipp och bilder, gjorde collage...
Ja herregud, listan blir lång. Man var liten och naiv. Sa fjortonåringen som är typ barnsligast och godtrognast i Svea rike herself.

Dock måste jag erkänna att jag fortfarande tycker att han är fruktansvärt söt.
Känner att jag kan identifiera mig lite med honom. Det där blonda håret, lång och gänglig utan någon som helst kontroll över sig själv och lite konstig i allmänhet.
OCH (in your face alla fjortisgroupies!) jag och Anni gillade honom faktiskt först.

Tänk att det var jag.


Kommentarer
Postat av: kikki

åh, det är så gulligt med kändisförälskelser ^^

du skall var stolt kvinna, stooool.

2010-11-03 @ 21:12:48
URL: http://bluebarbie.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha jag minns den tiden så jävla mycket. Fy fan va kul det var. Två år sedan. Kommer du ihåg lördagen utanför hans hotell?



Så många fina och gulliga minnen, saknar <3

2010-11-05 @ 19:39:38
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0