Bara att skratta


(Jag vet att åtminstone två av mina kompisar har eller har haft Uggs. Ta inte åt er. Detta är en snäll blogg egentligen...)

Jag har aldrig tyckt att UGGs är särskilt fint.
De är mysiga att gå i, men de ser ut som björnfötter (eller tofflor om du vill). Sedan beror det helt på vad man har dem till, tycker jag. Några enstaka gånger har jag sett tjejer som faktiskt lyckats matcha dem rätt bra till resten av kläderna, och sanningen att säga är de inte de fulaste skorna jag sett.
Det är mest när varenda liten prepubertal söderunge drar på sig dessa knubbiga historier som jag börjar känna mig lätt obekväm. "Å, där är hon ju, jag känner igen skorna. Oops, nej det var visst någon annan..." och sedan drunknar man bland fluffiga, knähöga tofflor.

Men till saken. Visst att jag stod ut med alla UGGsmänniskor för ett tag sedan.
Men nu har det faktiskt gått för långt. Bebisrosa Uggs med snörning och rosetter baktill. Någon?
Jag och Martina var nära att dö av andnöd då vi såg dessa uppradade på en hylla i en skoaffär igår. Sedan var ju Martina tvungen att prova ett par. Kommentar; "De är assköna! Men... det här måste ju vara det fulaste jag haft på mig" 

Det är väl bara att skratta åt designern, eller?

Kommentarer
Postat av: ANNA <3

Tycker faktiskt inte ens att de är bekväma...

2010-11-20 @ 21:57:24
Postat av: Sandra<3

UGGs... (Jag säger inget mer i risk att den här bloggen, eller jag själv,sprängs i luften!)

Men puss på dig Ester<3

2010-12-14 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0