Vad jag fått

- Skrivmaskin med tillhörande mystisk och tung väska. Lätt att jag ska sätta mig på tunnelbanan med den och skriva. Alla andra sitter där med sina iPads och små minidatorer och knapprar, och så kommer jag och bah "FJONKFJONKFJONKFJONK PLING".

- Två vintageklänningar. Från slutet av sextiotalet. Jag känner mig som en tekanneblogg med rosenbård.

- Smink. Ett palett med lila ögonskuggor, ett illrosa nagellack och likasinnat läppstift.

- "Här ligger jag och blöder". En mikket bra bok som ni skall läsa snarast.

- Smycken. Två par örhängen om jag inte minns fel.

- Ett ruligt kamerastativ som har ben och kan sitta fast på lyktstolpar och dylikt.

- En byxdress från typ sjuttiotalet.

- Monkiskorna. Som jag önskat mig. TJO!

- Med mera.

Kommentarer
Postat av: Annie

sv; Nu har jag sätt hela tre Harry Potter filmer och det händer exakt samma sak i alla tre filmer. Han är den utvalda och klarar sig alltid igenom det som händer och sen möter han Valdemort gubben i varje film, inte så spännande...



Bra då kan vi kanske bestämma en dag vi kan träffas? :)

2010-12-26 @ 18:44:18
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0