Saft

Jag bloggar istället för att göra läxorna. Fett busig man är! <3<3333<3
Angående bilden i förra inlägget. Sådant där är väldigt kul, tycker jag. Kan bero på att jag faktiskt har bra humor (nu är jag trött på tjatet om dålig humor - NI HAR NORMAL HUMOR, K-O-M I-G-E-N!) eller är helt åthelvete fel, efterbliven och retarderad.
Alltså; Loggor och rubriker!



Lite streetdance till det kanske? (Lärarhumor alt. buskis)


Det här är faktiskt bara konstigt om man inte fattar att man är inne på en hästavelshemsida.



Ajajajajaj.


Muckboot [mackbuuuth] Härligt ord, mest.



Radiostyrda tjockisar.


Så töntigt att jag faktiskt inte vet om jag ska skratta eller skratta.



Långsökt...


... och en smula mindre långsökt.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Meh. Cheeeena snygging där! C:

2010-12-10 @ 23:48:46
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0