Vem ska väcka Knyttet?



Hallo, ze bitches.

Sitter här en tidig majmorgon och ser ut lite som knyttet, med rufsigt hår och kvarglömd mascara under ögonen.
Eftersom jag är hardcore, har jag valt bort skönhetssömnen för att stiga upp med tuppen och se Daniel Adams-Ray's nya musikvideo på TV4-nyheterna. Klockan är fan halv nio en söndag. Vad gör man inte för någon man tycker om.

Men uppenbarligen har både Maria Wetterstrand och Erik Saade något OTROLIGT viktigt att säga (ja jag vet att Saade kom trea i ESC, grattis, och mhm, jag är ledsen att du ska avgå Wetterstrand, men jag är trött och tjurig.)
Kan de inte bara lite elegant slänga in Daniel i TV-rutan så att jag kan få gå och lägga mig igen? 


Update: Jag kollade fram till klockan elva. Han var aldrig på TV. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer
Postat av: kikki

önskar att den självgode jäveln kommit sist x)

men haha va söt du e <3



sv: ja det är det men det är fett jobbit att inte använda hatar x) fast nu får jag skylla mig själv och sluta använda det :3

2011-05-15 @ 16:44:40
URL: http://kvadratcentimetrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0