Blaff

Jag är hjärtligt trött på den här listan nu, så jag smockar ihop alla dagar till ett superfett inlägg istället.


Dag 21 – En bild på dig själv som är tagen utav någon annan.



Jag vet verkligen inte vad som hände. Men uppenbarligen var det inte meningen att man skulle fåna sig på detta foto, och eftersom Edith och Linn ser jättebra och reko ut får jag någonslags dinousarien-i-mitteneffekt.


Dag 22 – Din favoritårstid.



Sommarlovstid. Precis innan alla åker från stan.

Dag 23 – En låt som får dig att gråta.

Får ni veta om några dagar.

Dag 24 – En bild på någon i din familj.



Det blir väl Vera igen då. Vi äter citroner framför webcamen.


Dag 25 – En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om



Farfar och morfar. Jag önskar att jag fått chansen att lära känna er bättre.
På bilden syns morfar, och bebisen är ingen annan än lilla bloggägaren.



Tack för det här. Fakk ju, listan. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0