Je nest sais quoi


Agera fransk pedofil.

Sitter här med en charmigt ojämn mascaramustasch, exclusively for you chéris.
Snubblade mellan alla affischer som ligger på mitt golv in på Nellys blogg och upptäckte med blandade känslor att 1) min käraste vän har publicerat sin packningslista, 2) den är dessutom mycket underhållande - vilket jag skulle kalla en konst, och 3) jag själv har ju inte gjort det här.
Skamligt för någon som ska kalla sig bloggare, då bloggare och blottare än ungefär samma sak.
Ni ska få veta allt, varesig det är intressant eller så tråkigt att öronen skrumpnar och faller av. Därför, mina vänner, tillåt mig nu presentera

ESTERS FULLKOMLIGT AWSOME och ganska vanliga PACKNINGSLISTA

Underkläder och strumpor
cause people need that, surprise surprise.
En massa kläder: Soldress, klänningar x2, shorts x2, långbyxor, hujedanes mycket tröjor, kofta, beige vårjacka.
Skor: Seglarskor och svarta pumps. Det ena för att vara plattfotad och bekväm i. Det andra om man skulle ha lust att strutta runt i världen 12 cm längre.
Fluxisjalen som jag köpte vid Nellys landställe för att den är så jävla grym. Det är en "ringscarf i årets modefärger från Paris" (ja, den är inhandlad i en 60-talsbutik). Double sexy.
Emilmössan för att vi har ett okomplicerat förhållande och den passar mitt huvud.
Smink. För utan smink känner jag mig bar, naken, exposed, rädd. Nejdå. Men oftast är jag inge' vacker utan spackel.
Hygienartiklar i största allmänhet, ärligt talat. Jag bara faller av stolen av tråkslag.
Volymmousse, för att det behövs. Mitt hår har en tendens att se ut som ett litet visset bananskal. Alternativt någon slags á la Knyttet-puff. Pappa säger jämt "men ditt hår har ju FALL!" och jag undrar stilla "på vilket jävla plan?". Möjligen FALLER det ner i ögonen någon enstaka gång. I övrigt är det platt som en skånsk slätt.
Bindor, Nelly, idag är det vi som chockar. 
Mitt afrikanska tyg som det står något jättekaxigt på, på något litet afrikanskt språk. Har glömt vad, på mitt förra stod det "nani kama mama", "inget går upp mot mamma". Lite väl morsgrisigt kanske. I varje fall är det jättepraktiskt att ha på stranden, för det torkar snabbt.
Gosedjur för att jag innerst inne är en liten larvig tös. Behöver någon att hålla i när jag sover. Nelly skulle eventuellt verkligen inte uppskatta om jag kom nerdimpande i hennes säng mitt i natten som en annan fransk le perv för att jag behövde någon att krama. 
Solkräm för att JAG SKA PRESSA SOL MOTHERFUCKERS! 

Och en massa annat ganska tråkigt.


Nej vet ni, nu ska jag sova. Flyget går tidigt imorgon. Tjohej, nu bär det iväg!
Je t'aime.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0