Ricks äff-ämmmm

Nu är jag hemma från två konserter i rad. Starkt, med tanke på att jag var på två konserter hela förra sommaren. Först Childhood-galan på Grönan. Som man kan läsa nedan, jag och Martina came to see the Maggio. Och fick lite Darin ofrivilligt på köpet.

Men jag såg drottningen på nära håll faktiskt. Var tvungen att vända mig till Martina och skrika "VIP VIP!". 
Vi stod pressade mot ett staket med tusen fotografer kånkandes på kameror med trettio meters objektiv mage mot rygg.
De pratade på riktig härlig stockholmska, ni vet e-betoningen och hela köret! En av dem sade åt oss att inte knuffa honom när drottningen anlände. Han väntade runt en halvtimme, sedan kom hon seglande och hans kamera fick typ kåtslag och klickade cirkus tio gånger per sekund. Sedan sa han "tack" och stack sin väg. Fan vad ovärt! 

Efter att ha sett uppträdandena, och fått öronen gravt misshandlade av Darins fuckade "Viva la vida"-cover, drog vi direkt till Kungsan och Rix FM-festivalen sponstrad av McFlurry där vi gosade in oss ordentligt i publikhavet, tittade på Mohombis olika stadier i juckande och försökte undvika att vidröra de svettiga personer med hockeyfrillor som var placerade rakt framför oss allt för mycket.

Sedan stack bruschan hem och jag mötte upp Edith och Linn. Mina fötter mår inte så bra, men det gör jag!




Vackra Veronica sjunger "Jag Kommer" helt felfritt.



Martina derpar lite innan föreställningen.



Min jättevackra inzoomade Darin-pic.



Tove Styrke är tuff i sin märkliga hårkreation.



Christian Walls och Veronica Maggio sjunger "Mitt hjärta blöder". The punkt of the höjd på föreställningen, om ni frågar mig.



Fin bild av Edith på Rix FM i Kungsan måste också ha en plats.



Liksom Ola Salo för att han är grrrym.



Bildbomb. Prat om mig själv. Jag börjar spåra ur.

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv; jo, jag var på båda och båda sög hårt haha ;P

2011-05-23 @ 13:18:54
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0