Lite allt möjligt som inkluderar Snookarna

En låt som får dig att skratta 



Själva frågan är lite märklig. Det är INTE ofta man sitter och typ garvar åt musik, tycker jag. Men det här är väl så nära man kan komma. När man tänker på att dessa gossar senare skrev fantastiska låtar som Annie Hall och Medan vi faller, så känns det här så hysteriskt omoget. Sedan att låten har typ sådär noll handling är också ganska kul. Och fastän jag är praktiskt taget allergisk mot folk som säger fitta i allmänhet, så har Snook gjort det igen. Med Superfitta. Sexy sexy sexy!


En låt du kan spela på instrument



Hej virtuosen. Jag är helt pinsamt omusikalisk, och inte det minsta stolt över det. Eller så är jag bara för lat för att lära mig spela något instrument. I alla fall, om jag friskade upp minnet skulle jag nog klara refrängen på en synth.
I övrigt tycker jag att Bad av Michael Jackson är en superb låt.


Enl åt du skulle vilja kunna spela på instrument



Eftersom texten är underbar, skulle det ju vara bra att kunna kompa lite grann också. Men tyvärr kan jag inte ens höra vad det är för olika instrument, se ovan - helt fuckat ovirtuos. Tycker mig höra gitarr, kontrabas och lite trumbeats, men jag kan ju vara ute och cykla.
I alla fall - Ted Gärdestad, som jag ändå inte är ett fan av, har gjort min sommarlåt; Sol, vind och vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0