Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill

Dag 17 - En person du vill byta utseende med

Jag gillar hur jag ser ut. Jag är verkligen inte särskilt vacker, men vafan. Man vänjer sig. Jag gillar mina inåtfötter, min potatisnäsa och kantiga axlar - helt enkelt fför att det är jag.
Våra brister gör oss till människor.
Men om jag fick byta med någon skulle det nog vara



Veronica Maggio, officiell komplexframkallare. Tyvärr tycker jag att hon larvar sig lite väl mycket på bild, ibland ser hon nästan spånig ut när hon posar. Det är ju allmänt känt att du är snygg och begåvad ändå, utan halvöppen mun och slutna ögon. Utnyttja det, förfan. Det skulle vi vanliga dödliga göra.

Om Linnros och Maggio fått barn skulle det blivit en genetisk jackpot!


Kommentarer
Postat av: Madde

Det har jag också sagt! Att deras barn skulle blivit out of this world!

Och hon är förjävla snygg, åhhh alltså haha.

2011-05-02 @ 21:25:01
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Ingen aning, skulle kunna tänka mig att det kanske är möjligt via blocket eller Cafés redaktion. Lycka till!

2011-05-03 @ 14:02:42
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0