Frågerond 4

Postat av: maria

Jag vet att du är mitt största fan men varför tycker du att jag är så fantastisk egentligen?

2011-05-16 @ 22:09:30
URL: http://kontrarevolution.blogg.se/


Svar: För att du driver en bra blogg om en bra människa, och för att du är jätterolig.  




Postat av: Anonym

hur lång är du? och hur mycket väger du? (exakt) :)

2011-05-16 @ 22:22:36


Postat av: Anonym 

hur lång är du?
vad vill du bli när du blir stor?
favorit låt? favorit färg? :)

2011-05-17 @ 18:08:54


Svar till båda: Jag är 1,70 lång nästan på millimetern, och väger kring 50 kilo. När jag blir stor vill jag hålla på med kultur; teater eller musik allrahelst. Jag är också väldigt inne på det verbala och skriver mycket poesi (läs i min andra blogg Tussilagobarn), hoppas jag kan göra något av det.
Favoritlåt har jag svarat på ett antal gånger, det är fortfarande "Beautiful Ones" med Suede. Favoritfärg är svart, vitt och allt däremellan.

    

Kommentarer
Postat av: kikki

lol att någon frågar om din vikt xD

2011-05-19 @ 21:19:04
URL: http://kvadratcentimetrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0