Frågerond 3 - de oseriösa kompisfrågorna

Postat av: Bruschan tha knuug (Esters anmärkning: ja, det är Martina)

Shulululuuu
Nuuu ska vi se.... Hähähä...
Varför får inte jag kleta ner dig med tandkräm och kaviar?
Hur är en perfekt dag i ditt liv?
Bästa minnet?
Pinsammaste filmen (bah för att jävlas så måste du lägga upp den isf)
HOHOHO. Puss och shululu <3


Svar: 1) Det där låter inte alls bra verbalt om man inte fattar poängen. Till övriga: det handlar om det där buset, ni vet, när man ska lägga något äckligt i en sovandes hand och sedan kittla den i ansiktet. 2) Bara oväntat mysig. Eller så innefattar den en idol. 3) Långholmen förra sommaren, bland annat. 4) Nej nej nej.




Postat av: Nelly

Vet du att jag har planerat, ända sedan innan jag startade min första urblogg, att ha en frågestund om jag någon gång hade fyrtio läsare eller mer och att jag skulle ha EXAKT den rubriken? (det där var en fråga)

Favoritlåt? Favoritfilm? Favoritbok? Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? Vilken film/bokkaraktär anser du dig vara mest lik?
...
Kan man dansa macarenan på en skorsten? Finns Dumbledore eller dyrkar jag fel person? Är jag dum i huvudet?


Svar: 1) Nu vet jag. 2) Beautiful Ones med Suede. 3) Lejonkungen säger vi. 4) Just nu gillar jag Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld. 5) Helt jävla skruvad. 6) Timon i Lejonkungen. 7) Om man inte är rädd för smuts, men fråga 118 118, de kan sånt. 8) Ehh... fantasi är nyttigt, vännen. 5) Nej, smartass.


(Lite väl internt kanske)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0