En låt som gör mig ledsen



Det är lite som att vrida på en kran. Första gången lyssnade jag på den fyra gånger i rad och bölade som en liten unge. Jag snygg-grät inte ens, allt bara släppte. Nu kan jag sansa mig, men låten är fortfarande så oerhört vacker.

knyter mina skor och går tillbaka in igen
sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem
letar efter nåt att säga som kan ändra allt
nåt mer än det jag redan sagt

Där någonstans drabbades mitt ansikte av allvarliga katastrofer såsom översvämningar och skalv.
Jag misstänker att jag vid tidpunkten liknade något slags enormt sviskon med svåra tics, men jag har inga vittnen och det är väl lika bra.
 




Kommentarer
Postat av: a

jag reagerade faktiskt på precis samma jävla sätt. trevlet

2011-05-10 @ 16:24:02
Postat av: Annie

sv; nej, det är inte det. Jag har haft problem med min blogg innan det också och har det fortfarande...

2011-05-10 @ 18:21:19
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: Anna

Förfärligt fin.

2011-05-10 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0