Dagens fölsidasbarn (i plural)

Som den erkänt mest glömska personen på Söder, hade jag förstås glömt en mycket viktig detalj denna vecka.
Min högt älskade kompis Edith fyller år! Femton = byxmyndig, moppemyndig och biomyndig! I allmänhet ett tüffare socialt liv och allt. 

  

Grattis Edith; omtänksam, intelligent och förfärligt rolig människa. Med talang för sång, teater och andra roliga kreativa ting. Alltid rolig att prata med, och med en skön inställning till allt. Du är snäll, men kan hävda dig och är världens bästa i största allmänhet!

Men sen kom jag på att jag om jag minns rätt, inte grattat kära Annie som fyllde år första mars. Dålig stil. Så jag grattar Edith på hennes stora dag, och Annie får ett litet hörn med extra glasyr. Du är smart, mysig, rolig och har koll på allt som jag inte har koll på. Puss!




Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA jag känner mig fett mobbad men tack :D

2011-05-12 @ 20:49:39
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0