Brinn vid mig


Alldeles särdeles förskräcklig bild på hela gänget.


Elden och poesin brann, men jag hade ingen penna.


Sitter och lyssnar på den där jävla limited Spotify-skiten som nu är införd. Hatar av hela mitt hjärta.
Men Veronica Maggio piggar upp!

Valborg firades som jag tidigare nämnde med bruschan Martina, fröken Nelly och "Unga Kristina" (snuskigt internskämt).
Vi drev runt på Söder, det här är inget roligt att läsa om. Det var egentligen inget drag i kungsan. Så vi fixade ett själva då vi tog oss upp på scenen och sjöng jättefult på lite allt möjligt. Men paranoid som jag är gnällde jag lite efter ett tag om dessa obehagliga och iskalla poliser som smyger kring ungdomar den sista april, så vi gick hem.

En av mina allra bästa valborgsar ever.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0