bin Ladins bror



Jag har ju inte kommenterat Usama bin Ladins = den blogg jag driver är i själva verket ganska så oändligt efterbliven.
Jag orkar inte ens börja redogöra för trassliga åsikter och blandade känslor, kan bara säga att jag är lättad över att han är borta. Inte över att han är död - hur ondsint han är var, så var bin Ladin fortfarande en människa. Men att han är borta, omöjligt kan han göra mer skada. 

Å andra sidan är hans kumpaner eventuellt en smula pissed nu...
I alla fall tänkte jag att för att lätta på den komplicerade relationen mellan USA och inte USA, dra en härlig liten vits.

Vad heter bin Ladins glömske bror?
Varvade ja Laden!

Hihihihihihi.


 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Glöm inte Choko Laden, Remou Laden. Sal Laden och Marme Laden!

2011-05-11 @ 16:56:51
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0