Barfotafötter genom hela stan



En sådan här hängde i tunnelbanan. "Satan i gatan!" tänkte jag och bruschan, rusade fram och rev ner den. Och så tänkte vi att finns det en så finns det flera.
Så hittade vi ett par meter längre bort ännu en, som vi... eh, tja, rev ner. Hälsa ditt ex, en sunkig vägg inom räckhåll för hundpiss, Veronica. Välkommen in till mitt rum, och länge leve du min vän.
Lätt att jag kommer till Cirkus. Något stort är på gång. Något som är värt att dö för. Eller i alla fall ruinera sig för.


Jag tror att alla snart fått nog av mig.


Kommentarer
Postat av: Madde

En sån där skulle sitta fint på väggen. Ska nog ut och spana lite :)

2011-05-07 @ 13:08:02
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0