What is love?


Gammal bild på mig och min ena syster syster Vera, som jag älskar väldigt mycket.


Kärlek det är väl
Något fint
Sådär ömtåligt
Så jävla jävla fånigt

Och onödigt för vissa
Men kanske inte för dig och mig

Kärlek är som en
Sockerbit i kaffet
Jag smälter
För du är så varm

Kärlek
För jag kan ingenting om den
Kanske därför jag orkar dikta?

Det är som att ta en dusch på insidan
Allt bara strilar neråt
Tungt är det
Men bra

Kärlek
Till den som vill höra på
Till en Youtubekändis
Till min mamma
En bok
Och din undulat
Till dig
Och mig själv ibland


Ester 2011

(Det här är också kärlek)


Kommentarer
Postat av: Jill

mmmm så fint ester!

(får jag lägga ut foton på dig i min blogg?)

2011-03-01 @ 22:04:40
URL: http://halvnoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0