Najs och Bajs 2011-03-22



Jag ska se Daniel Adams-Ray på Cirkus på torsdag.
Jag älskar den människan, det är mest det.

Snön smälter.
Jag också, blir helt flipprig av våren. Om någon sett ett föremål en smula likt en flaggstång ifört randiga knästrumpor och Emils skärmmössa älga runt på Söder och sjunga på Mr Cool i helt fel tonart tillsamans med en precis lika fanatisk människa (dock ej iförd knästrumpor och ej särskilt lik en flaggstång) så grattis, du har sett en vårförtrollad Ester.

Avklippta jeans.
Jävligt miljövänligt och praktiskt bara. Snyggt också.



Mjöliga äpplen.
För att då kan inte jag koncentrera mig på att se på Big Brother, utan måste i stället lägga onödig tid och energi på att ranta iväg och spotta i näsdukar. 

Att våra vattenrör tydligen drappats av något förjävligt symptom.
De kan inte fixa varmvatten längre. Morgonens dusch gick därför snarast ut på att undvika vattnet. Det känns ju inte sådär jättetrevligt i längden... Jag måste alltså motstå frestelsen att sätta mig ner och vråla åt någon - vem som helst egentligen - "men fixa det baraaaaaa!" som någon annan bortskämd curlingunge.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0