Sann är Kihlen, sannerligen



Hej Oskar i min skivspelare.
Nu kommer du aldrig därifrån, förrän jag får kravbrev av Punkt Medis. Jag och lokala biblioteket har ett komplicerat hat-kärleksförhållande. Eller, inte det minsta komplicerat egentligen. Jag älskar dem och de hatar mig. De hatar mig för att typ aldrig går därifrån, dissar vampyrböcker och parkerar med seriealbum mitt i allt.
Jag älskar dem för att jag får gratis böcker och skivor och för att det är mysigt med bibliotek.

Seriöst, försöker någon privatisera Punkt Medis emigrerar jag. Japp, jag är fullt medveten om de ödesdigra konsekvenser Svea Rike skulle få ta utan Ester Berg som en av de ca nio miljoner invånarna.
Kaos, naturkatastrofer och tvättstugetider alldeles för tidigt på morgonen.

Men till det viktiga - min skivspelare  Hans Oskar Linnros.
Nu tog skivan slut bara för det. RRRRREPEAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0