Och så blev det konstigare







Kom på en grej som gör hela historien under lite mer jobbig, och lite mer märklig för alla runt omkring.
Jag gick ju loss där på ett tidningsställ. Iförd outfiten ovan, som jag tyckte var asgrym men som fick en del sneda blickar när jag gick omkring här i kvarteren. Än värre borta vid Nytorget - alla superhipsters urkärna. 

Well well. Looken är inspirerad av Lagoms SS/11 (heeelt jävla grymt, kolla omedelbart!), där en del av modellerna har masai-skynken över axeln (vet dock inte om det var äkta vara). Det här är inte ett masaityg, bara en vanlig sjal som tillhör mor min, fastsatt med skärp från Myrorna och en säkerhetsnål. Glamouröst. 
Byxorna och tröjan är regular H&M och halsbandet är la äkta Afro Art.
  
Så alltså. Skit-PMS:ig fjortis lackar ur på en oskyldig tidningsbunt iklädd en förmodligen ganska så wb outfit.
HATERS GONNA HATE.

Om någon har mycket mycket pengar och skulle känna för att ge mig en födelsedagspresent gillar jag... typ allt i visningen.


 

Kommentarer
Postat av: k

fattade inte grejen med inlagget. handlade det om att alla tittade snett pa dina klader och du ville tala om det eller om att du blev arg pa tidningstallet?

2011-06-30 @ 20:24:27
URL: http://kvadratcentimtrar.blablablab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0