Limpz



Jag gillar att Juni är helt jävla proppat med födelsedagar. Då har jag alltid något att skriva om.
Ärligt, jag måste bli bättre på att komma ihåg när folk blev utploppade. Jag riskerar att förlora vänner annars.

Idag är det Linns tur. Nu är ännu en favoritmänniska 15 år (och jag är fortfarande inte det - jobbigt).
Linn är en sådan människa som man tycker om vad hon än gör. Vad jag minns har vi inte bråkat på riktigt en enda gång under nio år, fastän det varit lite svajigt i vårt kompisgäng.
Vi har samma flippade humor som kommer väl till pass varje gång vi ses, och hon är alltid en av de första att märka det om jag inte mår bra. 

Och Linn är fan värd att ta tåget till Täby för. Lätt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Har tre saker att säga till dig. I <3 U! Eller nej, det var mer, du är bäst!

2011-06-15 @ 23:36:10
URL: http://piinkorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0