Pretty (lucky with) shoes

Eftersom mina gamla vadhöga svarta stövlar med klack numera är döda och historia bestämde jag och mor min oss för att i ottan (klockan 11.30) igår gå och köpa ett par nya skor.
Mina old shoes är alltså 1) helt intrampade eftersom jag går på ett ganska kobent vis, 2) rättså skitiga och 3) med ett minimalt men fullt existerande pyttelitet hål på ena tån.

Kan ni förstå att jag var lite sugen på ett nytt par?
Vi pallrade oss iväg till ZOE och hittade de här finingarna. Precis vad jag letade efter!

 

Kommentarer
Postat av: Martina

.....................................härmis. Du är den fjärde i klassen x)

2011-01-17 @ 16:49:29
Postat av: Nelly

Nu kan vi snart bilda facebookgrupp! YESSS, SKOPOWER!

2011-01-17 @ 20:42:14
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0