Min garderob

Jag är väldigt intresserad av kläder.
Det är det ju många som är. Men hör här - jag är intresserad av kläder på mitt eget sätt. Ha!
Jag är inte intresserad av dagens mode. Jag tycker inte att innegrejer är så kul. Och att höra att utsvängda byxor blir populärt igen får mig att helt tappa tron på modeskapare, designers och allt vad de heter.

Så jag har skapat en ny kategori. Den heter "min garderob" på franska. Proffsigt va?
Här ska jag när jag inte har något bättre att skriva om lägga upp bilder på mina roliga kläder, skor och väskor. 

Inte på ett tekannigt och blommigt vis. På mitt vis.

Kommentarer
Postat av: Jill

sånt gillar jag!

2011-01-07 @ 20:32:45
URL: http://halvnoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0