Hårfavring

Jamen man kan inte ha samma platta, blonda kalufs hela livet. Därför bestämde sig Ester för att tona håret.
Vilket lyckligtvis även Nelly gjorde, så vi slog oss en sen januarikväll ihop för att förverkliga drömmarna om svallande L'Òreal-hår.


Nyans 834 Ljus Guldkopparblond med kemikalier och allt blir min nya hårfärg.


Nelly tyckte nog att det kändes bra att stå där och skaka hårfärg.


Hårtoning med hjälp av Nellys mor Åsa.


Nelly - Ljus guldmahognybrun.


En helt fantastiskt osmickrande bild av mig i väntan på att de tjugo minuterna ska gå över.


Och såhär blev det. Fast hälften så rött (vad är det med kameran!?). 
Jag kan erkänna att den till synes dansande glansreflexen över denna guldröda historia är fotoblixten. Tyvärr.


Sedan när jag kom hem såg inte min mor skillnad. Vad är det för fräckhet? 
(Det går ur om 6 veckor, räds ej.)


Kommentarer
Postat av: kikki

men ester, du ser ju ut som draco ^^

2011-01-28 @ 19:33:02
URL: http://bluebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0