Världens sämsta dag

Just det. Fick inte tillgång till datorn. Men jag måste få göra en lång och übergnällig lista över hur fantastiskt dålig min dag var igår.

1. Hade PMS. Jobbigt redan där.
2. Började dagen med finskt knäckebröd och Ekonomidelen.
3. Franska i två timmar.
4. Matte i 1 ½ timme.
5. Lång joggingtur längs Årstaviken på gympan. (Mjukisbyxorna var för små, såg ut som en fjant.)
6. Badminton, skitroligt, men jag kände mig inte i form.
7. Direkt iväg till Aspudden för att klämma på getter. Nej, inte så hemskt som det låter - vi skulle kolla om de var för smala.
8. Rusa hem med sur och kissnödig Vera, ta en snabbdusch, slänga i sig mat.
9. Teater, rätt kul.
10. Matteläxa till halv elva på kvällen.
11. Stupa i säng.
12. OCH FÖRSOVER SIG ÄNDÅ!


Kommentarer
Postat av: kikki

fil såri får ju <3

2011-02-10 @ 20:44:01
URL: http://bluebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0