Om jag

Jag ska tydligen presentera mig först. Dag 1 - Det här är Ester


Jag tycker att den här bilden är lite pinsam. Så håll käften.


Jag är född 1996, är lite över 170 cm, väger lagom mycket.
Jag ser ut lite hursomhelst. Mitt rum är mer av ett bomnedslag än vad jag är. Den bitterheten har jag kommit över. Det är vi fula människor som får revansch och blir skitcoola sen!
Tycker nog att jag är lite roligare än jag i själva verket är, men jag har en självironi på vissa plan som slår allt och täcker resten av mina drag. Under denna självironi är jag snäll på gränsen till mesig, arg och upprorisk för det mesta och förmodligen ganska omtänksam.
Mitt ego är större än vad som är hälsosamt, men det är inget att göra åt.

Jag bor hos min mor och far med två typer som uppenbarligen är mina småsyskon men som för det mesta beter sig väldigt mycket mognare än jag själv, och som dessutom har värsta nöjeslifvet. 
Själv är jag hänvisad till mina mysiga kompisar som jag oftast tycker hemskt mycket om, så det går ingen nöd på mig.


Kuriosa:
- Jag har en tvångstanke; jag måste alltid ha rena händer. Därför är de också alltid torra och nariga på vintern. Mmm! 

- Jag är släkt med en kille som hette Arthur Hazelius som, för er som inte vet, grundade Skansen. Också ingift släkt på långt avstånd med Robyn. Det är ungefär vad jag kan skryta med i berömd släktväg.

- Jag har skolios, sned ryggrad. Men det hade Kurt Cobain också, sådeså.



Jahapp, det var väl det.  

Kommentarer
Postat av: Annie

Han grundade Nordiska Muséet också :D

2011-02-24 @ 21:21:44
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: william

cool bild:D ser ut som en modell:D

2011-02-26 @ 14:57:03
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0