Jag älskar dig. Naaat.


Kompisar, som de här tre. Dem älskar jag. (Martina anfaller sushin med wasabi.)

Det är måndag. Alla hjärtans dag. Jag är sjuk och lyssnar bittert på Green Day's "Holiday".
Jag skojar bara, jag är inte bitter. Lite besviken bara. Men både Nelly och Vera och av hennes blogg att döma även Anna hade tydligen bestämt sig för att dissa denna söta lilla tradition. Nelly, kommer du ihåg "Någon dag måste alla hjärtan ha sin egeen dag!"? Bara för att Alla hjärtans dag är ett kommersiellt jippo. Meh!

Så det hade väl blivit jag och Kikki som firat.
("I want you back" spelas just nu i Spotify... jag känner att jag bör byta. Det gör jag inte, den är för najs.)
Okej, så för att det här inte ska bli ännu ett gnällforum gör jag som Anna och räknar upp alla och allt jag älskar.

Jag älskar:

- Alla mina kompisar för det mesta.
- Min klass.
- Alla bra lärare jag har och har haft.
- Min gulliga familj.
- Musiken i min Spotifylista.
- Facebook.
- Bloggen.
- Snook och Suede. Och en massa andra bra band.  
- Min dator och min kamera.
- Med mera med mera med mera.

Kommentarer
Postat av: kikki

Saknat dig valentine <3 Och ja fan vad vi hade firat. Ätit och tre storlekar större på godishjärtan. :3

men du kommer imorrn?

2011-02-14 @ 19:29:05
URL: http://bluebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0