Mah' bäääg


Jag tycker att den här bilden representerar mig och min väska fint.
Tagen av Nelly förra våren. FÖRRA!


CHACHA BLOGGEN!
Jag är på gott humör, sådär härligt oprovocerat som man är ibland. Kan bero på att jag idag ska träffa Limpan, som jag inte träffat sedan jullovet typ.
Därför lyssnar jag på "1990 nånting" för att den är jättejättejättehärlig.

Det här inlägget är DAG 4 - I MIN VÄSKA

I min coola axelremsväska designad av Duffy finns i nuläget följande (var säker på att du orkar innan du ger dig på den här förjävliga listan);

- Skolböcker; franska (som jag ska bränna så fort jag gått ut åttan) en ny NO-bok och en gammal svenskabok.
- "Svart Elfenben" av Arne Svingen. Den är väldigt bra.
- Ett litet SO-häfte som jag verkligen inte vet vad jag ska göra av.
- En tygros från Monki. Den ska Isak ha i håret när han spelar fransk drottning. Förklarar någon annan gång.
- Ett mörkrött läppstift som är slut. Känns... praktiskt?
- Clips i form av orange och vita kuber.
- Ett fint papper om problemet med befolkningsökning som jag, Martina och Kikki rafsade ihop på sista lektionen innan sportlovet. Det spårade ur, så nu står det längst ner "DU HAR AIDS" och längre ner "Jaha, och du blir inte ens ledsen..." Jag och Martina är duktiga på att roa oss.
- Ett annat fint papper om Marie Antoinette skriven på vinglig skolengelska by me.
- Ett till par örhängen, basic guldringar.
- Ett misshandlat tidningsurklipp med reklam för Faust på Folkoperan.
- Mitt first aid kit som jag alltid har på mig för att folk envisades med att fråga efter bindor och Ipren.
Jag tror att jag tog i lite väl mycket, för nu ingår även en gasbinda, två sortsers plåster, tops, våtservett och en bomullstuss.  

Imorgon: VAD ÄR KÄRLEK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0