Bloggtorka


Fullkomligt fruktansvärd bild på mig i Göteborg. Äsch, man får väl bjuda lite på sig själv?

Dag 1 - Presentera mig själv 
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 - I min väska
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Det här hade jag på mig idag
Dag 8 - Min tro
Dag 9
- Det här åt jag idag
Dag 10 - Det här upprör mig
Dag 11- Det här får mig att må bättre
Dag 12 - Det här får mig att gråta
Dag 13 - Det här saknar jag
Dag 14 - Det här önskar jag mig i födelsedagspresent


Jag härmar Nelly. Cool jag är va? Det här är alltså vad jag ska skriva om i bloggen (har skrivkramp.) Blir väl lite kul?

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, det lät ju sjukt snyggt. Jag vill också ha sommar. Bums! Diggar din blogg! ;)

2011-02-24 @ 18:40:19
URL: http://yamma.se/
Postat av: Jill

jag snor den här från dig! :D

2011-02-26 @ 17:52:37
URL: http://halvnoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0