Vindruvskrig



De här två anonyma yuppiesarna har jag tillbringat dagen med. Gissa vilka?
Självklart är det Martina och Kikki (som, folk som fattar trögare än en elefantröv, jag tycker mycket om) som steker. I solen, cause it's sunny baby!
Vi picknickade på vårt sätt (kladdkaka, skratt, hutlöst dyra chips, gräsfläckar, solglasögon, kamerabomb, vindruvskrig, platspåsar i vinden...) i Skånegläntan.
Vi saknade Nelly som är i Bergslagen. VARFÖR? Vad är det för fel med Bergslagen, den suger upp hela min umgängeskrets. Som en annan vampyr.


Jag känner att sommaren kommer smygande. 


(Jag kände mig lite mobbad eftersom jag inte hade egna solisar, jag lånade Kikkis and felt... obehaglig. Som ni ser fick jag inte ha dem i fred sålänge, Kikki den jäveln tar tillbaka dem i nästa sekvens.)




 

Kommentarer
Postat av: Kungen

upptäcker kille med snygga armar uuuh, man...

2011-04-17 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0