Shoppa lagom

Haha, med inlägget under börjar det här likna en riktig betydelselös och tråkig blogg. Kanske det är också. Har nu suttit och garvat stenhårt åt Oskar (Linnros, alltid) som besökte Knappen och Hakim på NRJ. Han får lite oanständiga förslag av Hakim. Men så är klockan rätt mycket också, jag är lättroad vid den här tiden på dygnet.

Mamma och pappa gör om i Iris rum som en födelsedagspresent. Vilket har inneburit total uppfuckning av hela mitt rum (som ligger vägg i vägg med hennes). Så nu har jag TV:n och datorn här inne (innebar en obehaglig surprise när jag kom hem från Martina idag, vill jag lova). Asjobbigt att ha människor rännande här hela tiden. Å andra sidan har jag och datorn lite kvalitetstid såhär på kvällskvisten. Öppet för misstolkningar.

Det jag skulle komma till var att jag faktiskt har shoppat. Ganska ordentligt, och gud vet hur länge sedan det var. Hittade en massa najsa kläder till rimliga pris. För att jag är ekonomisk och cool. 
Och för att mamma betalade. Usch, jag känner mig som en curlingunge. Men nu är jag en fin curlingunge i alla fall. Anledningen till att jag inte skriver pris är att jag tycker att det är helt irrelevant. Fina kläder behöver inte kosta. Om någon ändå är sugen på att kolla priser kan man göra det i affärer och på hemsidor.     



Var lite inspirerad av Daniels jättefina kappa när jag köpte jackan under.



Beige vårjacka - Monki 
Randigt linne - Monki
Unisexbyxor - Weekday  



(Vi bortser från att minen är fett bajsnödig. Jag är inte fotogenique alls.)

Grön manchesterkavaj - Myrorna
T-shirt - H&M
Köpte även en likadan t-shirt i mörkblått och vitt.
(Hatten är en gammal herrhatt och kjolen kommer från Indiska.)


Jaha, det var typ det. Inte skrivit ett sådant här inlägg på år och dag. Enjoy typ.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0