Oskar vem?

Dag 15 - Något du ångrar


Tjejen heter Gunhild Carling. Hon var så pass tuff att hon kunde spela på tre trumpeter samtidigt, stäppa och vara jävligt rolig med grym publikkontakt. Inga kommentarer.

När jag delade ut blommor till artisterna på Allsång på Skansen i somras visste jag inte vem Oskar Linnros var.
Följdaktligen - Ester Berg pratar normalt med Oskar Linnros och ger honom en blomma utan att ha ett hum om vilken underbar typ och framtida inspirationskälla, favoritmusiker och coolhet personifierad hon nu står öga mot öga med. Jag har till och med hans autograf.

Vet ni hur mycket jag hatar mig själv just nu?
Men jag ska säga det till honom om jag får chansen den 1 september, då han spelar på Grönan. Att jag avgudar honom och gav honom en blomma på förra Allsång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0