Mäh.

Det är inte dag 6, men ändå – Typ av killar du faller för



Haha, skojar de? Daniel och Oskar, killarna från Snook som båda gjort solocomeback med dundersuccé är mina absoluta superfavoriter, alla dagar i veckan.  
Båda har checkar på de flesta av önskningarna, tror att jag i smyg anpassat min smak litegrann. Mysko.
Det här är inte en lista att bocka av, typ "check check check du är min drömkille!", det är mest små detaljer som jag gillar och eventuellt faller för.

Utseende

- Jag gillar att killar inte är så långa (Oskar säger att han är 1,72 och Daniel är 1,77), tycker det blir lite obehagligt när killar är typ två meter för jag känner mig pytteliten och sådant gillar jag inte.

- Fina ögon.

- Snygga axlar.

- Metrosexualitet är ett ord jag hittade på Wikipedia som typ stämmer precis in på hur jag vill ha det. Det är alltså en heterosexuell kille som månar om sitt utseende på ett mer "kvinnligt" vis, i grova drag. Jag tycker att killar bryr sig för lite, det är mycket lättare att hitta snygga tjejer. 

- Najs frisyr. Hör till de få som gillar lite långt hår. Plus att södermalmskotletten är så snygg att jag överväger att skaffa en själv efter sommaren.  


Person

- Humor, HUMOR ÄR LIVSVIKTIGT. Det är prio ett alla gånger, spelar ingen roll om den är elak, larvig eller lite i smyg. Att kunna skratta är ett måste för mig.

- Vänlighet. Såklart, men jag räknar med att det kommer tillsamans med humorn.

- Spontanitet.

- Sådan där genuin gullighet liksom, jättesvårt att förklara men jag tror att ganska många tjejer fattar.

- Tycker om mig inte trots att, utan för att.



Upptäckte precis att jag kommer sluta mina dagar forever alone. Happ, förlika dig med tanken, Ester.

Kommentarer
Postat av: KungeN

OSKAR LINNROS E METROSEXUELL METROSEXUELL METROSEXUELL <3 Och Danne, men det går liksom inte att göra till en ramsa.

OSKAR LINNROS E METROSEXUELL METROSEXUELL METROSEXUEL!!!!!! OSKAR LINNROS E METROSEXUELL METROSEXUELL METROSEXUELl!!!!

2011-04-23 @ 18:40:01
Postat av: Anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamenassåprecis! Man kanske möjligen någon gång i smyg anpassade sig lite efter sin besatthet i människera' (och jag antar att du fattar vilka människor jag menar för min del ;P )

2011-04-24 @ 00:34:54
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: Kjetilveronica

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-08-27 @ 15:19:13
URL: http://kjetilveronica.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0