Köp en kaka som alla andra



Kommer ni ihåg Daniel Paris som var med i Ung och bortskämd?
Han har någon liten grej på The Voice, tror jag, han kommer dit och säger konstiga saker i princip.
Jag har alltid gillat Daniel faktiskt. Egentligen är han alldeles för extrem för min smak, och hade han varit tjej hade jag inte stått ut med honom i tre sekunder eftersom han är världshistoriens största fjolla, men nu tycker jag mest att han är gullig. Han måste med sitt föraktfulla "sossesnack" och sin valda bimbo-jargong tas med både en och två nypor salt.
Han är råkorkad visserligen, men sjukt bra underhållning.

Till saken. Dessa The Voice-klipp ligger alltså uppe på Youtube.
Kanske en tredjedel av kommentarerna lyder "jävla bög!" och "fan va gay". Hehe, kära människor, KLART SOM FAN DANIEL PARIS ÄR BÖG eftersom han valt den imagen.
Jag fattar inte grejen med att kalla folk för bög, som om det vore ett skällsord. Det kan numera närmast jämföras med att kalla en tjej hora. Jag kan faktiskt inte föreställa mig att bög skulle vara det värsta man kan vara.

Kom igen svenska folket. En uppgradering i ordboken för svordomar och skällsord?

Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Nu är ju dilemmat här att du är sådär komplexsnygg. Måste ta ner dig på jorden litegrann...

2011-04-26 @ 15:57:15
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0