Just chillin' with mah fwäändz

Dag 9 - en bild på dig och din bästa vän

Inte för att skryta, men jag har väldigt många kompisar. Det lät som om jag skröt.



Överexploaterad bild, men det är typ den enda som alla är med på, där alla ser respektabla ut. Jag skojar bara. Hade någon höjt kameran hade ni fått se en kantig unge med flaxigt hår utan ögonbryn.
Det är i alla fall jag som har militärfärgade converses (inga kommentarer), till höger står Anna, sedan Katja, Emma, Annie, Edith och Linn. Tjejorna i min gamla klass, mina små stjärnor!



Sedan har vi ju den här dubbelvidriga bilden från förra våren. Kikki och Nelly ska också räknas till dem jag håller av mest.



Martina är min bruscha, min Snookfrände och min kompis i övrigt också. Precis innan jag kapade den där hopplösa pagen.



Ännu en obehaglig bild, från när jag fyllde tretton (shiiiit, vad länge sedan!) och precis hade fått en ny mobil. Saga och jag var ju tvugna att testfota lite... hrm. Jag hatar mitt trettonåriga jag. Saga är min äldsta kompis och hon betyder oerhört mycket för mig.


Sedan har jag många fler kompisar från kollon, gamla barndomskompisar och kompisar från diverse aktiviteter. Dem tycker jag också väldigt mycket om!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

Såg din kommentar på min blogg, roligt att du älskar Snook, riktigt bra smak :)

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig så mycket eftersom affischen du såg är mer eller mindre stulen i Visby för många herrans år sedan och i övrigt vet jag inte så bra var man kan få tag på Snookprylar. Önskar jag visste för det är i stort sett de enda jag har, plus några autografer hihi ;)

kram kram

2011-04-27 @ 00:38:43
URL: http://marty.webblogg.se/
Postat av: Den riktiga Martina förfan!

HJÄLP! JAG HAR EN DUBBELGÅNGARE! Som kallar sig Marty! HJÄÄLP! Herreee...

2011-04-27 @ 21:57:05
Postat av: Den riktiga Martina förfan!

HJÄLP! JAG HAR EN DUBBELGÅNGARE SOM GILLAR SNOOK OCH KALLAR SIG MARTY! Saaatn!

2011-04-27 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0