Jag vill dit igeeeen

Dag 4 - En bild på en tid som du saknar



Hej, jag heter Ester och jag älskar Daniel Adams-Ray. Varning för groupieflås och fjortistjafs.

Okej, det här är kanske inte precis någon era, men ett moment i mitt liv som jag skulle kunna gå tillbaka till "tusen gånger om" för att citera le Danne.
Daniel Adams-Ray på Cirkus, 24 mars 2011. Vi smög oss ner till ståplatserna och hamnade på fjärde raden. Det var helt underbart, skitsvettigt och med jobbiga människor som hånglade, tjejskrek och sjöng fult men det gjorde ingentig för det måste vara något av det underbaraste jag varit med om. Han är grym live. Plus att han 1) freestylade när en synth fuckade, 2) sjöng "Inga Problem", en av Snooks i särklass bästa låtar och 3) var sjuhelvetes vacker bara.

Efter konserten hade Daniel singering och jag fick en kram. AAAAAH!
Jag sade "du är helt grym" och han svarade "tack" och så fick jag en tröja och en affisch signerade.
Jag måste fått någon skruv tillfälligt lös för jag var liksom aldrig riktigt närvarande, tror att hela grejen blev för mycket. Anyway, jag skulle göra nästan vad som helst för att få se mänchan igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0