Humorn är utsvulten


Apropå humor.

Min humor är undernärd. Det här vet jag eftersom att de tre saker jag idag skrattat åt är

1. En tjock och rolig bebis på kaféet där jag praoade (aaaah, heeeelg!) som hade kinder i hela ansiktet - jag skojar inte - och satt och sprattlade med benen och hade en tofs mitt på huvudet och drack ur en nappflaska och var sådär dundersöt bara.

2. Oskar Linnros' lilla bakgrundsprat i "Älskling jag är hemma nu", vilket jag redan skrattat åt X antal gånger innan. Jag älskar honom av hela mitt lilla skadade reahjärta. 

3. En svan som kom springande över vattnet när jag åkte över bron från Skansen, äkta Jesus-style.


Alltså, jag kanske borde stänga in mig i ett elskåp och typ lyssna på "Superfitta", incijera lustgas och kolla på någon fakkad mix av Monthy Python, Parlamentet och Vänner tills absinensen går över?  


Kommentarer
Postat av: Annie

sv; Ahh det visste jag inte, tack så mycket för tipset :D <333

2011-04-11 @ 17:56:37
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0