God morgon peeps



Alltså, om det här inte är en morgonfrisyr av högsta klass vet jag inte vad. Vaknade alltså upp igår morse med någon slags pårökt 60-talspuff på huvudet. Och hur mycket jag än försökte funkade varken hot, vax eller böner, ett par små hårtottar stod envist på ända dagen lång.  

Poetry Slam i torsdags gick förresten ganska bra. Jag vann inget, men det var extremt hög kvalité på de flesta bidragen så vad ska man vänta sig. Har ju ett år till på mig, eller hur.
Men grattis Isak, som vann åttans pris i alla fall. Och grattis alla ni andra som fick utnämnanden.
(Försök till att vara storsint. Jag är bitter egentligen, men vaddå. Man kan inte få allt.)

Nåja, jag hade i alla fall väldigt kul. Tack ni som kom och tittade, det betydde mycket för mig!
Jag lägger upp båda dikterna i min andra blogg snart, kolla där.

Kommentarer
Postat av: Jill

jag tror du skulle gilla starkt Gorillaz. Pröva att lyssna på dem på spotify!

2011-04-03 @ 15:25:25
URL: http://halvnoten.blogspot.com
Postat av: Anonym

DANNES KNULLRUFS <3333333333333333333333333333333

2011-04-03 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0