För att jag är obeskrivligt cool



Blev löjligt jävla glad när jag hittade det här linnet på Lagoms hemsida.
Lagom är Daniel Adams Ray's märke som han driver med två andra människor som jag inte kan namnet på, och de har väldigt fina saker som tyvärr skulle kosta alla mina skjortor. 700 spänn kostar det. Håhåjaja. 
I alla fall hade Daniel det här plagget när han uppträdde på Cirkus den 24 mars (jag kom, jag såg, jag kramade!). Han är ju dösnygg, och jag hoppas att hela linnets uppenbarelse kanske absorberar lite av dösnyggheten till mig - gudarna veta att jag kan behöva det. Sedan är linnet självfallet superfint, egentligen inte något jag skulle hittat själv, men eftersom jag är som jag är... tja, snyggt är det i alla fall.
Etta på önskelistan strax efter alla skivor.

Jag är besatt av både Daniel, Oskar och hela Snook-halabaloet. Min orange vägg har blivit ett altare för små och stora bilder, två affischer (varav en singerad med "till Ester bäster") och tidningurklipp. Över spegeln står det skrivet "JAG VET INTE VART JAG SKA MEN JAG SKA KOMMA DIT". 

Allt detta för att jag är så obeskrivligt cool. 


Kommentarer
Postat av: CAROLINE JAMIE DANDU

Har linnet!

2011-04-11 @ 23:29:08
URL: http://carolinejamiedandu.se
Postat av: nathalie

dom heter nette sandström och jacob hedberg

2011-04-14 @ 10:11:40
URL: http://nivetvarjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0