För att jag älskar dig. Faktiskt.


Jag tjatar ut mina intressen. Men jag diggar Dannes min här.

Dag 8 - En ovana du önskar att du inte hade

Jag pillar mig mycket i ansiktet, equals lite finnar och sån skit. Det kan man ju önska bort.
Och jag babblar för mycket om mig och mina egna intressen - läs; alla mina kompisar är hjärtligt trötta på allt vad Snook, Daniel och Oskar heter.
(Jag borde bli fett mycket mer ödmjuk, annars kommer alla mina samtal sluta med "men gud, nu har vi ju bara pratat om mig hela kvällen, what about you dear?" och när personen börjar prata om något dundertråkigt, typ pappersmassa eller hosor från medeltiden kommer jag somna och klassas som socialt inkompetent i största allmänhet. Oj, rekordparentes.)

Men den jobbigaste ovanan är nog att jag har för vana att rätta till hårlockar, mittbenor och kläder på mina kompisar och påpeka sådär jobbigt att "du har läppstift i amorbågen" typ. Sedan petar jag in lappar i halslinningen också, så folk blir skiträdda och tror att jag lagt något i tröjan på dem.
Som om jag skulle älga runt och trakassera folk på det viset... fan, det gör jag ju kom jag på. Hej, tragik min nya kompis.

Egentligen är det ett tecken på kärlek med det KAN ju tolkas som att jag går omkring och bryr mig om sådana värdsliga saker hela tiden. Det gör jag, men jag stör mig inte på dem, reaktionerna kommer mer av en reflex.
Men bah såatte nivet nurå. 

Jag gör det bara för att jag älskar dig!  


Kommentarer
Postat av: kikki

jag stör mig på uppstickande lappar .__.

2011-04-25 @ 18:08:50
URL: http://kvadratcentimetrar.blogg.se/
Postat av: Nelly

Nämenawwwwsh. Fint det. (älska mig i lagom doser, yes please)

2011-04-25 @ 21:43:58
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0