Bra bloggare



Tanken slår mig som ett bombnedslag.
Helt plötsligt och bah sådär. Jag har egentligen aldrig tänkt på det förut, men så är det ju.
Kissie är en bra bloggare.
Ja, hur osannolikt och drygt fjortisgroupie det än låter.
Missförstå mig inte nu, ränn inte iväg och skvallra om att jag läser Kissies dagligen. Lyssna, stanna kvar vid inlägget och låt mig klargöra min åsikt.
Miss Alexandra "Kissie" Nilsson har enligt min åsikt för det mesta helt socialt efterbliven.
Hon håller med Anna Anka. Hallå? Logik?
Anna Anka är en mediekåt kärring med konstiga åsikter om allt och andra (för att nämna några; hajbrosk, bögar och tjocka människor...) och Kissie själv är inte mycket bättre.
Inte gör det någon skillnad att hon envist dementerar att hon skulle vara dryg och okarismatisk utanför bloggen. Är man taskig, Kissie, är man taskig, och det spelar inte någon roll om du är det över ett tangentbord.
Och hon tar inte väl hand om sig själv. Sprutar sig full med farliga produkter, ajaj.  
Jag menar, hur jävla trevligt är det att gå bredvid någon och riskera att få en ballongtutte eller fiskmun i ena ögat om man vänder sig mot personen för snabbt? Det enda bra med ballongtuttar är att de är bra krockkuddar om någon skulle anfalla Kissie framifrån. Och, låt mig påpeka att hon heller inte riskerar att bli knivhuggen i hjärtat - boobiesarna håller överfallsmän på armlängds avstånd!

Okej, till saken. Alexandra Nilsson är en bra bloggare. Vet ni varför? Jo, det ska jag nu kortfattat förklara.
Därför att hon ständigt uppdaterar sin blogg (helst en gång i timmen). Hon lägger upp bilder, och förser sina inlägg med små egenhändigt ritade Paint-serier. Hon vet hur hon skapar rubriker, och tar upp aktuella ämnen.
Hon är helt enkelt duktig på att göra sin blogg tillsynes intressant.
Jag personligen tror inte att Kissie är dum i huvudet, långt ifrån. Hon vet precis vad hon sysslar med.
Men det är osmart, det är alltid osmart, att hoppa på folk för deras utseende. Och det är inte politiskt korrekt att berätta för alla som vill höra på hur äckligt du tycker det är med ammande mammor. AMMANDE MAMMOR ÄR DET NATURLIGASTE SOM FINNS, OCH DINA TUTTAR SYNS LIKA MYCKET OCH ÄR DUBBELT SÅ STORA SOM AMMANDE MAMMORS.
Jag säger; skaffa dig ett ordentligt jobb, se dig i spegeln och tänk efter om du faktiskt mår bra av tuttar som skulle kunna ödelägga hela Närke om de exploderade, och sluta dryga.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle själv påstå motsatsen. En bra bloggare kännetecknar inte hur ofta denne uppdaterar eller huruvida rubrikerna skrivs. En bra blogg innehåller språklig kvalité och, the best part, humor.

// Anna som förvandlades till Pär för någon minut.

2010-11-11 @ 23:46:19
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0