Ung och förjävlig



Eftersom min familj av någon anledning som bara Gud (eller djävulen) vet om inte har 3:an och 5:an tycker jag att en dokusåpa i SVT1 är på sin plats.

Ung och Bortskämd - det är riktig TV det.
Jag älskar dumma människor i TV. Det låter korkat, men det är så fruktansvärt kul att höra dem säga saker som "Asså kan man tvätta vitt och svart typ?", "Är det här rödlök? Den är ju typ lila!" och "Skillnaden mellan mig och någon som är bortskämd är ju att jag har förtjänat allt jag får!"
Faktiskt, till och med jag kan städa en toalett, laga en vettig måltid utan några halvfabrikat och bädda sängen.
Och jag blir inte servad av min mor och far dygnet runt. Ryser vid blotta tanken av mig själv, halvliggande i en fluffig säng, ropandes "Mammaaaa, mer juuuuuice! Skyndaaa!" (och mammas min därtill, hu!)

Jag vill ha en kille som Tim-Joel.
Som har blått nagellack, tar allt coolt och sätter sig barfota med benen i kors och lagar dammsugare. Poff, bara!
Han verkar ju som en redig karl. Det är han, Ellinor (cool), Daniel (bra TV) och Lorenzo (björnsöt... men vad äckligt tjejtidning/kärringdregel jag låter!) som är bäst. De ska ha framgång och pengar. Och helst en lite striktare uppfostran.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0