musiiik musiiik musiiik



Det blev lyckligt
Hysteriska rusningar genom hjärtat
Som elstötar

Som en biljardboll av ljus i magen
Ett slag av stjärnor
Omtumlad ramlar jag ur lådan
Det snurrar det snurrar Snurrar snurr-snurr-snurraaar
JAG SKRIKER
JAG PRATAR TALAR LÅTER JAG KAN JAG KAN JAG KAN

Musik och jag
Hoppar Jag Studsar
Jag far uppåt
Så mentalt men på riktigt fast i fantasin och ändå väldigt verkligt
(eller nåt)
Det går vågor genom mig
Som att få flygförmåga
Efter år i krig

- Kan man spy för att man är sådan som jag är nu? -

Sjunger och det låter
FÖRJÄVLIGT MEN JAG KAN KAN KAN KAN KAN KAN
ANDAS ANDAS ANDAS
JAG KAN LÄXAN UTANTILL
Det är väl mest att jag hellre
Lever på riktigt
Mest att jag hellre
Sjunger typ

Och vad lyckligt det blev!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0